عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با دو هنرمند گلستانی به مناسبت روز ملی سینما


دیدار با دو هنرمند گلستانی به مناسبت روز ملی سینما

دیدار با دو هنرمند گلستانی به مناسبت روز ملی سینما

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه به مناسبت روز ملی سینما در روز پنج شنبه 21 شهریور ماه به دیدار دو هنرمند گلستانی رفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری و هیات همراه به دیدار فاطمه ذهبی و محمد رضا کیوان فر دو هنرمند فعال حوزه ی سینمای استان گلستان رفتند.
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این دیدارها ضمن تبریک روز ملی سینما، به نقش توسعه بخش هنر و صنعت سینما اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگی ارتباطی تنگاتنگ با سینما دارد و سینما به عنوان یک صنعت_هنر می تواند در خدمت توسعه فرهنگی درآید و در آن نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: سینما رسانه ای است نافذ و تعیین کننده و امروزه، در بسیاری از کشورها برای بسترسازی و عملیاتی کردن برنامه ها و راهبردهای کلان ملی و بین المللی از این رسانه بهره گیری می کنند.
این مدیراستانی خاطر نشان کرد: بی گمان ارتقای سطح کیفی آثار سینمایی تاثیر بسزایی در رشد ابعاد فکری، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و تجاری جامعه خواهد گذاشت.
در پایان این دو دیدار صمیمی، به رسم یادبود و ادب لوح تقدیر و هدایایی تقدیم این دو هنرمند فرهیخته شد.
لازم به ذکر است در صبح روز یکشنبه 24 شهریور ماه نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اهالی سینمای استان در ساعت 10.30 در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .