عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال از مسافران ورودی به استان گلستان همزمان با هفته گردشگری

در ایستگاه راه آهن گرگان صورت گرفت؛

استقبال از مسافران ورودی به استان گلستان همزمان با هفته گردشگری

 به مناسبت هفته گردشگری و در دومین روز از این هفته معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی گلستان از مسافران ورودی به استان در راه‌آهن گرگان با تقدیم شاخه‌های گل استقبال کرد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ، مراسم استقبال از مسافران ورودی به استان امروز شنبه 6 مهرماه همزمان با دومین روز از هفته گردشگری در راه آهن گرگان انجام شد.
این مراسم با حضور تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، یاسر قندهاری رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان، کاملی رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان و جمعی دیگر از مسئولین استان برگزار شد .
احمد تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت : جهت گرامیداشت هفته گردشگری در مرکز استان و شهرستانها برنامه های متنوعی در راستا با  شعار سال 2019 "گردشگری و مشاغل، آینده ای بهتر برای همه"با محوریت آموزش، مهارت و اشتغال برگزار خواهد شد.
او گفت : از روز گذشته مصادف با روزجهانی گردشگری تور بازدید از بافت تاریخی گرگان و همچنین اجرای پرده خوانی ر مدرسه تاریخی تقوی در شهرستان گرگان برگزار شد که با استقبال خوب علاقه مندان قرار گرفت.
تجری یادآور شد : از آنجایی که هفته گردشگری در سال جاری با روزهای هفته دفاع مقدس و ماه محرم الحرام مقارن شده است با همکاری تاسیسات گردشگری در سراسر استان ایستگاه های صلواتی برپا شده است.
او اضافه کرد : همچنین برای تحقق شعار امسال هفته گردشگری که یکی از محورهای آن بحث آموزش می باشد ، بیش از 10 دوره و کارگاه آموزشی برای فعالان و تاسیسات گردشگری استان برنامه ریزی شده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .