عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید مدیرعامل گاز گلستان بر کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل و مجاری دودکش ها


تاکید مدیرعامل گاز گلستان بر کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل و مجاری دودکش ها

 مدیرعامل  گاز گلستان تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن فصل پائیز و سرد شدن تدریجی هوا تعدادی ازمشترکین عزیز بویژه در مناطق کوهستانی در حال نصب و راه اندازی وسایل گاز سوز می باشند که لازم است به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

  به گزارش روابط عمومی گاز گلستان، مهندس رحیمی درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت دراین خصوص گفت: یکی از نکات  بسیار مهم کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل است که نیازاست هرچند وقت یکباربررسی شده تا درصورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی ومحل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود.

ایشان درخصوص اهمیت نصب صحیح وسایل گازسوز نیز تصریح کرد: از نکات مهم دیگر این است که مصرف کنندگان گاز طبیعی لازم است قبل ازنصب وسایل گازسوزآنرا از طریق سرویس کاران مجاز کنترل نموده و از صحت کارکرد آن اطمینان حاصل نمایند.

 رحیمی پیرامون تست دودکش وسایل گازسوز نیزگفت:کنترل و تست مستمر دودکشها ازاهمیت بسیاربالایی برخوردارمی باشد زیرا مسدود بودن مسیر دودکش ها و محکم نبودن آنها ،باعث ورود گازسمی ناشی ازاحتراق حاصله از وسایل گازسوز به داخل اطاق ها شده و منجر به مرگ خاموش می شود.

 مدیرعامل گازگلستان درپایان اظهار داشت:ازنگرانی های عمده شرکت علیرغم اطلاع رسانی مستمر،بی توجهی وعدم رعایت نکات ایمنی درزمان استفاده از وسایل گازسوز می باشد که متاسفانه هر ساله منجر به فوت تعدادی از مشترکین عزیز می گردد ، لذا مصرف کنندگان محترم باید توصیه های ایمنی را جدی گرفته وو ضمن بکارگیری آن ، به سایر افراد خانواده نیز آموزش دهند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .