عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای 800 هکتار پروژه کپه کاری با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۸


اجرای 800 هکتار پروژه کپه کاری با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۸

اجرای 800 هکتار پروژه کپه کاری با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۸

رئیس اداره امور مراتع و بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از اجرای ۸۰۰ هکتار پروژه کپه کاری با مبلغ اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، تاج قلی فرهنگ دوست در جلسه ی ریاست و کارشناسان اداره امور مراتع و بیابان با پیمانکاران پروژه کپه کاری اظهار کرد: در جهت اجرای مطلوب تر پروژه و اثر بخشی بیشتر آن اذعان داشت با توجه به اجرای پروژه های بیولوژیک در سطح کشور و نیاز بذر در سایر استان ها برای اجرای عملیات ها پیمانکاران هر چه سریع تر نسبت به تامین بذر مورد نیاز خود از مراکز معتبر که دارای تاییدیه و گواهی باشد اقدام نمایند.
وی گفت اداره امور مراتع استان بذر یونجه یکساله را با هدف افزایش تنوع گونه ای، از محل تولیدات ایستگاه چپرقویمه به صورت رایگان در اختیار پیمانکاران جهت استفاده در عملیات کپه کاری قرار دهد.
ایشان اظهار کرد بذر های خریداری شده از جانب پیمانکاران قبل از استفاده در عرصه از نظر درجه خلوص و جوانه زنی و قوه نامیه توسط یک دستگاه ذیصلاح و معتبر و رسمی (دانشگاه یا مراکز تحقیقات) مورد گواهی قرار گیرد و  پیمانکاران بعد از اولین بارش های پاییزی مناسب نسبت به شروع پروژه اقدام نمایند(اوایل ابان ماه)
وی اذعان داشت  بعد از اتمام عملیات کپه کاری پیمانکاران نسبت به بکارگیری یک نیروی قرقبان به منظور حفاظت از عرصه به مدت یکسال اقدام نمایند.
شایان ذکر است با توجه به اهمیت مستند سازی پروژه های صندوق توسعه ملی همزمان با شروع پروژه پیمانکاران مستند سازی (قبل،حین و بعد از اجرا) انجام شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .