عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان گلستان


برگزاری دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان گلستان

 دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان گلستان با معرفی اعضای اصلی و علی البدل در گرگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان گلستان با حضور نورالله پاشا رئیس اداره نظارت و ارزیابی فعالیت تشکل های مردم نهاد جوانان وزارت ورزش و جوانان، بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و محمود متقی معاونت امور جوانان این اداره کل در روز یکشنبه 12 آبان ماه برگزار شد.
بهمن طیبی گفت: تلاش همه اعضای مجمع در انتخابات اول باعث شد جمع خوبی از جوانان در این مجمع شکل بگیرد و در کشور مجمع جوانان استان گلستان جایگاه بسیار خوبی داشته باشد .
وی گفت: فعالیت های سال های اخیر سازمان های مردم نهاد باعث شده است مرزهای خدمات دهی به مردم جابجا شود.
وی یادآور شد: از دل مجمع جوانان استان ما رئیس مجمع جوانان کشور انتخاب شد که مایه مباهات است.
طیبی در خصوص برگزاری دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان گلستان گفت : امیدواریم اعضای مجمع در جهت خیر به جمع رای دهند .
در ادامه نورالله پاشا در جمع نمایندگان سمن ها ضمن بیان اینکه مجامع جوانان بستر و زمینه ای برای ورود به عرصه اجتماعی است، اظهار کرد: نقد به عدم حضور جوانان در پست های مدیریتی کشور، نقد درستی است که مجمع میتواند راه را برای حضور جوانان فراهم کند.
وی تاکید کرد: ظرفیت کنونی مجمع جوانان ظرفیت اصلی این مجمع نیست و میتواند بسیار گسترده تر باشد و پیشرفت کند.
پاشا بیان داشت: مجمع جوانان ظرفیتی برای نمایندگی کردن و تصمیم سازی جوانان است و میتوانند سربلند باشد و فعالیت های مهمی را انجام دهد.
پاشا تصریح کرد: افراد منتخب در مجامع باید از فرد گرایی بپرهیزند و راه را برای پیشرفت تمامی سمن ها هموار نمایند.
وی یادآور شد: در این دوره ظرفیت های مجمع جوانان نسبت به دور اول انتخابات بسیار رشد کرده است و جوانان میتوانند از این بستر نهایت استفاده را ببرند.
در ادامه هر کدام از کاندیدهای حضور در این مجمع به معرفی خود و تشریح فعالیت های انجمن مردم نهادی که درآن فعالیت میکنند پرداختند و سپس رای گیری انجام شد.
در پایان این مراسم با برگزاری انتخابات مجمع استانی احسان امینی با 35 رای ، حسین صادقلو با 34 رای ، آرزو علیزاده با 31 رای ، صادق خسروی با 27 رای ، احمدرضا عامریان با 23 رای ، رضا پهلوانی با 22 رای ، کوثر حسنی با 22 رای ، محمد جواد ربانی با 20 رای و الهام دهقان با 18 رای به عنوان 9 عضو اصلی و محمد طاها فرهنگی با 17 رای ، رضوان رمضانی با 17 رای ، زینب زینلی با 17 رای و سعید شرافتی با 16 رای به عنوان 3علی البدل انتخاب شدند.
گفتنی است مجمع استانی سمن‌های جوانان شورایی متشکل از اعضای سازمان‌های مردم نهادِ جوانان هستند که با آرای مستقیم نمایندگان سمن های جوانان استان به مدت 2 سال انتخاب می‌شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .