عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی

در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت کشور رخ داد:

کسب رتبه برتر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی

کسب رتبه برتر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی

 برای پنجمین سال متوالی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به کسب رتبه نخست گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، به همت کارکنان سختکوش اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، در پایان مرحله داوری هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی بعنوان سازمان برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش ، در این جشنواره مهندس حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به پاس زحمات و تلاش های قابل تقدیر این سازمان در حوزه آموزش و پژوهش در سال 98لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت نمود.

حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در این خصوص گفت : بر اساس ارزيابي و رتبه‌بندي عملكرد آموزشی و پژوهشی سازمان‌هاي صنعت ، ‌معدن و تجارت استان‌ها که همه ساله توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت می پذیرد ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست و دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره گردید .

به گفته طلوعیان ، گزارشات تدوين شده در چارچوب علمي مشتمل بر طرح مسئله ، سوالات ، ‌اهداف ، ‌متدولوژي ،‌ جمع‌بندي و توصيه‌هاي سياستي در راستاي رفع مسايل مبتلا به بخش صنعت، معدن و تجارت استان ، طرح‌هاي تحقيقاتي حمايتي خاتمه‌يافته ، پايان‌نامه‌هايي كه راسا توسط سازمان و يا با پيگيري آن مورد حمايت قرار گرفته است ، تدوين و حمایت از كتب در موضوعات مختلف صنعت و معدن و تجارت و همايش‌ها، سمينارها و ميزگردهاي‌علمي برگزارشده و حمايتي با هدف ارايه راهكارهاي‌اجرايي مسايل مبتلا به ‌بخش صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله شاخصهای ارزیابی سازمانها در این جشنواره بوده است .

وی افزود : مقاله‌‌هاي چاپ يا پذيرفته شده در همايش‌ها ، كنفرانس‌ها و مجلات مختلف ، تعداد دوره‌هاي برگزار شده آموزشي براي تمامي فعالان بخش صنعت ،‌ معدن و تجارت ، همکاری و معرفي بنگاه در اجرای طرحهای پسادکتری و فرصت مطالعاتی ، صدور جواز و پروانه مراکز پژوهشی صنعتی و معدنی و صدور جواز و پروانه فنی مهندسی از دیگر شاخصهای این ارزیابی بوده اند .

طلوعیان همچنین گفت : تمام تلاش ما در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ارائه خدمات مطلوب ، با کیفیت و علمی به فعالان بخش صنعت ، معدن و تجارت استان بوده و بدنبال آن هستیم تا با استفاده از روش های علمی و انجام فعالیتهای پژوهشی راههای تحقق توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان را بپیمائیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 542
  • کد خبر : 68624