عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب عنوان واحد فنی مهندسی برتر کشور توسط شرکت مهندسی مشاور موج آب فن گلستان

در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت کشور اتفاق افتاد:

کسب عنوان واحد فنی مهندسی برتر کشور توسط شرکت مهندسی مشاور موج آب فن گلستان

کسب عنوان واحد فنی مهندسی برتر کشور توسط شرکت مهندسی مشاور موج آب فن گلستان

در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت کشور، شرکت مهندسی مشاور موج آب فن از استان گلستان بعنوان واحد فنی مهندسی برتر کشور انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در پایان مرحله داوری هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، و براساس انتخاب ستاد و کمیته علمی بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 1398، شرکت مهندسی مشاور موج آب فن از استان گلستان به عنوان "واحد فنی مهندسی برتر کشور" انتخاب و علی حسینیان مدیر عامل این شرکت لوح سپاس و تندیس خود را دریافت نمود .

طلوعیان گفت: بر اساس ارزيابي و رتبه‌بندي عملكرد شرکت های ارائه کننده خدمات فنی مهندسی در سطح کشور که همه ساله توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می پذیرد، شرکت مهندسی مشاور موج آب فن گلستان، موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره گردید .

به گفته وی، فعاليت در پروژه هاي صنعتي و معدني كشور و يا تدوين نرم افزار هاي مهندسي، فعاليت در جهت صادرات خدمات فني و مهندسي، نوآوري، ابتكار، دانش فني و تدوين استاندارد، استقرار سيستم هاي مديريت كيفيت، استقرار سيستم هاي مديريت ارزيابي و رضايت مندي مشتريان، شركت در دوره هاي آموزشي تخصصي، عضويت در مجامع علمي و تخصصي وامكانات و تجهيزات مهندسي شامل: دفتر مهندسي ،كامپيوتر و تجهيزات مربوطه، بسته هاي نرم افزاري و امكانات تست از جمله شاخصهای ارزیابی واحدهای خدمات فنی مهندسی در این جشنواره بوده است .

گفتنی است شرکت مهندسی مشاور موج آب فن با هدف پیشرفت و پیشبرد فعالیت های عمرانی و آبادانی کشور با رویکرد مطالعات و انجام فعالیت های نظارتی و اجرایی، فعالیت خود را در سال 79 با تکیه بر دانش فنی، تجربه نیروهای کارآمد ، متخصص و باسابقه آغاز نموده و تا کنون بر اساس ادله موجود توانسته است به عنوان یک شرکت توانمند مهندسی در خصوص مطالعه، نقشه برداری و نظارت بر اجراء طرح ها در فازهای مختلف و اجرای انواع پروژه ها، در زمینه های مختلف سدسازی، آبیاری و زهکشی،تأسیسات آب و فاضلاب، آبیاری تحت فشار و ... نقش فعال و رو به گسترشی را در منطقه ایفا نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 68625