عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل زیر ساخت های استان تحول اقتصادی بدنبال دارد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان :

تکمیل زیر ساخت های استان تحول اقتصادی بدنبال دارد

تکمیل زیر ساخت های استان تحول اقتصادی بدنبال دارد

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت : با ارتقاء و تکمیل شدن پروژه های زیر ساختی استان رونق و تحول اقتصادی استان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با رییس و برخی اعضای هیات رییسه اتاق بازگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در صبح امروز بیان داشت : وجود پاپانه مرزی اینچه برون و ارتباط از طریق راه آهن سراسری بین الملی اینچه برون با کشورهای آسیای میانه موقعیت مناسبی را جهت بازرگانی بخش خصوص و سرمایه گذاران در حوزه صادرات و واردات ایجاد نموده است ،که در تلاش هستیم با تکمیل راه آهن و ارتباط آن با خط سراسری کشور امور را برای سرمایه گذاری بیشتر و رونق اقتصادی در استان و کشور فراهم سازیم.

رییس شورای هماهنگی حمل و نقل استان احداث لجستیک مرزی و ارتباط خط سراسری راه آهن اینچه برون به شاهرود و جنوب کشور از جمله طرح هایی است که از طریق مقامات عالی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین مرتبط دنبال میشود.

در این دیدار مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان خواستار تسریع در تکمیل و زیر ساخت های استان خصوصاً ارتباط راه آهن اینچه برون به راه آهن سراسری شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .