عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه فعالیت های حوزه‌ی کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با شهردار گرگان مطرح شد:

توسعه فعالیت های حوزه‌ی کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان

توسعه فعالیت های حوزه‌ی کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان
 در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با شهردار گرگان بر همکاری و مشارکت دوجانبه فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون در این دیدار که با همراهی الهه مقصودلو، معاون فرهنگی و اجرایی کانون همراه بود، ضمن معرفی کانون و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی بر لزوم هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.
رجب نسب با بیان اینکه کانون پرورش فکری شهرستان گرگان دارای 3 مرکز فرهنگی هنری ثابت،3 کتاب‌خانه سیار روستایی و شهری، یک مرکز فراگیر و یک کتاب‌خانه پستی می باشد، اظهار داشت: این دستگاه فرهنگی با هدف کشف استعداد و تقویت مهارت‌های کودکان ونوجوانان 6 تا 18 سال بر اساس فعالیت های کتاب محور تلاش می نماید تا نسل آینده ساز را با مهارت‌های زندگی آشنا سازد.
این مدیر فرهنگی در ادامه با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد که با حمایت شهرداری، طرح‌ها و فعالیت‌های خلاقانه در سطح وسیعی گسترش یابد، اظهار داشت: به جهت تاثیر گذاری بیشتر ظرفیت‌های اثر بخش کانون در حوزه کودک ونوجوان، خواستار حمایت و همراهی شهردار گرگان و اعضای شورای شهر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب تفاهم نامه شد و در مورد تعهدات مشترک بحث و گفتگو بعمل آمد.
در ادامه‌ی این نشست عبدالرضا دادبود شهردار گرگان با اشاره به نقش مهم کانون در شکوفایی و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان گفت: خدمات کانون پرورش فکری برای نسل امروز و آینده جامعه بسیار درخشان است.
وی گفت: همکاری کانون و شهرداری می‌تواند به توسعه فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان که ریشه در تقویت انگیزه‌ی عمومی و مهارت‌های فردی و اجتماعی مخاطبان در مدت زمان طولانی دارد بیانجامد.
در پایان مقرر گردید پیرامون مباحث مطروحه پیش نویس تفاهم نامه تنظیم گردد تا زمینه ی همکاری طرفین مهیا شود.
توسعه فعالیت های حوزه‌ی کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان

نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .