عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح «سیمرغ و پروانه ها» همزمان با اکران فیلم فجر 38 در گلستان


اجرای طرح «سیمرغ و پروانه ها» همزمان با اکران فیلم فجر 38 در گلستان

 رضا یازرلو معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: سومین دوره طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور؛ در استان گلستان هم به اجرا در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو، افزود: در ادامه روال سال‌های اخیر جشنواره فیلم فجر، امسال هم بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت سازمان سینمایی، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» را در نوبت صبح سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، در سراسر کشور برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: خلق فرصت برای دسترسی کودکان و نوجوانان کشور به فیلم‌های مورد علاقه خود همزمان با جشنواره فیلم فجر و نمایش این فیلم‌ها در سراسر کشور با همراهی هنرمندان سینمای کودک و نوجوان از جمله اهداف طرح «سیمرغ و پروانه‌ها»است.
یازرلو با اشاره به اینکه 5 فیلم کودک و نوجوان از 15 تا 21 بهمن ماه در نوبت صبح در پردیس سینمای کاپری اکران می شوند، خاطر نشان کرد: در این طرح فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر روی پرده خواهد رفت.
وی درباره فیلم هایی که در این دوره اکران می شوند ، گفت: «قطار آن‌شب» برنده پروانه زرین بهترین فیلم کودک از جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوانان، فیلم «23 نفر » برنده پروانه زرین بهترین فیلمنامه و فیلم بخش ملی و پروانه زرین بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل از جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوان و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره فیلم فجر، فیلم «کاتی و ستاره» برگزیده جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوان و فیلم «منطقه پرواز ممنوع» برنده پروانه زرین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره سی‌ودوم کودکان و نوجوان اکران خواهند شد.
یادآوری می شود علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32359200 پردیس سینمایی کاپری تماس حاصل فرمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .