عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی منتشر شد


فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی منتشر شد

فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی منتشر شد

 فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب‌بازی از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، ایده‌پردازان و طراحان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای رویداد ملی ایده‌آزاد به نشانیwww.ideaazad.ir  و مطالعه شرایط عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند.

بر اساس این فراخوان شرکت کنندگان پس از ثبت‌نام روز ۲۰ اسفند در یک نشست توجیهی و پس از انتخاب آثارشان از سوی هیئت داوران اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت‌های‌شان شرکت خواهند کرد و پس از راه‌یابی طرح و ایده به مرحله نهایی مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با همکاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ و هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و کمک به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت‌ها و ایده‌های نو در صنعت اسباب‌بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

فراخوان کامل این رویداد همچنین در سایت خبری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان به نشانیwww.kanoonnews.ir قابل دسترسی است.


فراخوان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .