عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار با بیش از 1300 مادر شهید به مناسبت روز مادر در گلستان


دیدار با بیش از 1300 مادر شهید به مناسبت روز مادر در گلستان

 مدیرکل بنیاد استان گلستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و روز مادر مدیران دستگاه‌های اجرایی با یک هزار و 343 مادر شهید دیدار کردند.

به گزارش ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با مادران و همسران شهدا اظهار داشت: به مناسبت روز مادر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اعم از دولتی و غیردولتی، بخش‌های خصوصی، دانشگاه‌ها، فرمانداری‌ها و مدیران ادارات شهرستان‌ها با یک هزار و 343 مادر شهید دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: از سال گذشته تعداد ۹۰ نفر از این مادران شهدا فوت کرده‌اند و انگیزه از این دیدار احترام و تکریم مادران معنوی ماست.
وی به تکریم خانواده‌های شهدا تأکید کرد و یادآور شد: خوب است در کنار دستگاه‌های اجرایی، مردم عادی به‌ویژه همسایه‌ها و اقوام در روز مادر با مادران شهدا دیدار داشته باشند و از آن‌ها قدردانی کنند.
وزیری ابراز داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال برای مادران شهدا برنامه‌های متنوعی در نظر می‌گیرد و سالانه با برگزاری همایش روز شهید و مناسبت‌هایی ویژه همسران و مادران شهدا از مادران شهدای استان تجلیل و قدردانی می‌شود.
وی بیان کرد: از سویی دیگر همواره به دستگاه‌های اجرایی تأکیدداریم که در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف به تکریم خانواده‌های شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا بپردازند.
مدیرکل بنیاد تصریح کرد: همه‌ساله با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی تعدادی از مادران شهدا به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند و امسال نیز 800 عنوان مورد اردوی یک‌روزه برای خانواده‌های شهدا با اولویت مادران شهدا در نظر گرفته‌شده است

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .