عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایمن سازی پایانه ها،دفاتر و ناوگان حمل و نقل عمومی گلستان از کرونا


ایمن سازی پایانه ها،دفاتر و ناوگان حمل و نقل عمومی گلستان از کرونا

 

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی پایانه ها و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافری عمومی با استفاده از اقلام ضدعفونی کننده از ویروس کرونا خبرداد و گفت: به دلیل حساسیت های موجود در بین مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس؛ اتوبوس ها، مینی بوس ها و سواری ها قبل از هرسرویس ضدعفونی و ایمن سازی می شوند.

"ایوب میرشاهی" روز چهارشنبه در حاشیه اجرای این طرح در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: اطلاع رسانی رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی در سالن های مسافربری از سوی مسافران، مدیران و متصدیان دفاتر و تشکل های صنفی حمل و نقل مسافربری عمومی از کارهای مهم درحال انجام است.

به گفته میرشاهی، طبق هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان، بررسی های اولیه بهداشتی در بدو ورود به استان از مسافرانی که با ناوگان اتوبوسی سفر می‌کنند، انجام می شود.

وی از توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی توسط یکی از شرکت های حمل و نقل در شهرستان گنبدکاووس خبرداد و گفت: اصل بر خود مراقبتی است و مردم و مسافران باید بیشتر از خود مراقبت کنند.

در استان گلستان 11 هزار و 947 راننده با 9 هزار و 242 ناوگان و تحت پوشش 79 شرکت و 3 انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالاها را انجام می دهند.

39 شرکت و شعبه اتوبوسرانی با219 دستگاه اتوبوس و 700 راننده هم در گلستان فعال است که به طور میانگین روزانه 50 مسیر را سرویس دهی می کنند.

13 شرکت و شعبه سواری رانی و 24 شرکت و شعبه مینی بوسرانی با 2 هزار و 543 راننده هم در استان گلستان فعالیت دارند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .