عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری در روز سیزده فروردین تعطیل شد/ تشکر از همکاری شوراها و دهیاری‌های استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان خبر داد؛

تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری در روز سیزده فروردین تعطیل شد/ تشکر از همکاری شوراها و دهیاری‌های استان

تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری در روز سیزده فروردین تعطیل شد/ تشکر از همکاری شوراها و دهیاری‌های استان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: با دستور استاندار محترم گلستان و با همکاری شوراها و دهیاران، روز طبیعت در روستاهای هدف گردشگری سطح استان محدودیت در تردد اعمال و تمامی اماکن گردشگری و تفرجگاه‌های استان تعطیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروزچهارشنبه 13 فروردین‌ماه 99 با قدردانی از همکاری مردم به دلیل کاهش حضور در روستاهای هدف گردشگری و تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری گلستان در نوروز 99، از آنان خواست این همکاری را تا پایان مهار این بیماری ادامه دهند.
او با اشاره به مصوبات مهم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گلستان برای روز طیبعت گفت: با تاکید و دستور دکتر حق‌شناس استاندار گلستان و همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرای و ارگان‌های مرتبط همه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های گلستان در روز 13فروردین تعطیل شد و هیچ‌کس حق ورود به این مناطق را ندارد و رانندگان خاطی جریمه می‌شوند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم روز 13 فروردین را در خانه بگذرانند و از حضور در روستاهای هدف گردشگری و تفرجگاه‌ها و پارک‌ها جداً خودداری و با همراهی در طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بر کنترل هرچه سریعتر این بیماری کمک کنند.
او ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همکاری دهیاران، بخشداران و شوراهای روستایی روستاهای هدف گردشگری گلستان برای اجرای دستورالعمل‌های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمام دهیاران، بخشداران و شهرداران مکلف شدند تمامی جاده‌های روستایی منتهی به مناطق ییلاقی و گردشگری را مسدود کنند و تنها به خودروهای ساکن روستا اجازه ورود دهند و در روز طبیعت نیز تردد در این محورها امکان‌پذیر نخواهد بود.
تجری با اشاره به تعطیلی جنگل النگدره و ناهارخوران در مرکز استان نیز در روز طبیعت، بیان کرد: علاوه بر مسدودسازی مسیرهای تردد خودرو، مسیرهای پیاده روی نیز مسدود است و برای پیشگیری از کرونا از حضور افراد در مناطق تفرجگاهی و جنگلی جلوگیری خواهد شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان ضمن تشکر از همراهی مردم شریف استان در اجرای طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا، مجدداً از همه مردم درخواست کرد تا سیزده فروردین؛ روز طبیعت در خانه بمانند و از هرگونه حضور در پارک‌ها، مراکز تفریحی و روستاهای هدف گردشگری که می‌تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود خودداری نمایند.
احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان امروز چهارشنبه 13 فروردین 99 با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا ونظارت بر تعطیل بودن اماکن پذیرایی و تفریحی گردشگری استان در روز طبیعت از این اماکن در سطح استان بازدید کرد.
در این بازدید محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان، حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول، ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان نیز احمد تجری را در دو شهرستان گرگان و علی آبادکتول همراهی کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .