عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در آستانه فرارسیدن سال نو طی مراسمی از همکاران بازنشسته گاز گلستان تجلیل شد


در آستانه فرارسیدن سال نو طی مراسمی از همکاران بازنشسته گاز گلستان تجلیل شد

 در آستانه فرارسیدن سال نو طی مراسمی از همکاران بازنشسته گاز گلستان تجلیل شد. 

 طی مراسمی باشکوهی از زحمات وخدمات ارزشمند همکاران پر تلاش سید حبیب ا...حسینی ، داود دیانی،حاج طواق اونق وعباسعلی اصغری که به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل بعمل آمد .

 به گزارش روابط عمومی آئین تودیع این همکاران بازنشسته طی مراسم با شکوهی با حضور مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره وجمع کثیری ازکارکنان ، درمحل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد و از زحمات بی شائبه همکاران محترم که به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند به نحو شایسته ای تجلیل و قدردانی شد

 مدیرعامل گازگلستان در این مراسم ضمن تشکر و قدر دانی از تلاشهای همکاران بازنشسته گفت:خیلی خوشحالم که این همکاران پر تلاش شرکت با دانش و تجربه فراوان و انجام خدمات در خور تحسین در توسعه گاز رسانی و خدمات رسانی به افتخار باز نشستگی نائل شده است .

 مهندس جمال لیوانی افزودند:بازنشستگی افتخاری است که کارکنان پس از طی دوره خدمت

تعیین شده به آن نایل می شوند که امروز شاهد هستیم که این بزرگواران پس ازسالیان متمادی کاروفعالیت در گاز گلستان به این افتخار ارزشمند نایل شده اند .

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درادامه افزود:زحمات همکاران بازنشسته قابل جبران نیست چرا که لیاقت وشایستگی آنها فراتراز اینها بوده و امیدواریم بتوانند در کلیه عرصه های زندگی در کنار خانواده اوقات خوب وخوشی داشته باشند و بتوانیم در آینده نیز از تجارب و دانش این عزیزان بخوبی بهره مند شویم .

 در همین رابطه همکار بازنشسته سید حبیب ا... حسینی رئیس سابق اداره گاز شهرستان بندر گز به نیابت از سایر همکاران ازحسن نظر و عنایات مدیرعامل و مجموعه همکاران شرکت گاز گلستان تقدیر نمودند و دوران خدمت رسانی در گاز گلستان را بهترین دوران زندگیشان عنوان نمودند.

 گفتنی است به پاس قدردانی وتجلیل از زحمات همکاران بازنشسته لوح تقدیر همراه با هدایائی توسط مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره گاز گلستان به ایشان اهداء شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .