عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شماره ۱۵۹ کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد


جلسه شماره ۱۵۹ کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

جلسه شماره ۱۵۹ کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

 یکصد و پنجاه و نهمین جلسه کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان، در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه دستورالعمل نحوه اجرای مواد ۲۷ و ۲۸ قانون توزیع عادلانه آب ابلاغ شده توسط وزیر نیرو، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مطابق فلوچارت اقدام شود.
سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در پایان این جلسه عنوان کرد: موضوع اعمال ماده ۱۶ قانون توزیع عادلانه آب در مورد چاه ها و قنات های متروکه در این جلسه مطرح و مقرر شد با توجه به مستندات ارائه شده رسیدگی و برای مراحل بعدی به وزارت نیرو ارسال شود. همچنین موضوع درخواست برخی متقاضیان به منظور پرورش ماهی با ظرفیت کم با استفاده از آب چاه کشاورزی در فصل زراعی مشروط به شرایطی از جمله عدم استخصال بیش از حد مجاز مقرر در پروانه معتبر مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
مهندس سید محسن حسینی افزود: موافقت با درخواست های تخصیص آب شور زیرزمینی در مناطق شمال استان از محل تخصیص های ابلاغی وزارت نیرو ، تخصیص آب برای احداث آب بندان در راستای ذخیره و تنظیم حقابه نسق داران روستاهای سیب چال و کاشی دار شهرستان آزادشهر و تصویب دستورالعمل صدور مجوز جمع آوری و استفاده از آب باران در واحدهای صنعتی و دام و طیور نیز از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .