عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم حفظ حقوق بهره برداران مجاز از آب

در دیدار سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان با فرماندار مراوه تپه عنوان شد؛

لزوم حفظ حقوق بهره برداران مجاز از آب

  سرپرست شرکت آب منطقه ای استان گلستان با فرماندار شهرستان مراوه تپه در محل فرمانداری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این دیدار که معاونین حفاظت و بهره برداری و طرح و توسعه شرکت و رئیس اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه و معاون فرماندار و شهردار مراوه تپه نیز حضور داشتند ، سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان ، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از اقدامات فرماندار در پیگیری طرحهای عمرانی شهرستان ، فعالیتهای شرکت را در راستای حفاظت از منابع آب و خدمت رسانی مستمر به مردم استان عنوان کرد.
مهندس سید محسن حسینی در ادامه توضیحاتی در خصوص وضعیت اقلیمی در سال آبی جاری ارایه کرد و افزود: با توجه به اینکه میزان بارندگی ازاول مهر لغایت ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ در شهرستان مراوه تپه ۲۵۸ میلیمتر بوده که نسبت به  آمار بلند مدت که ۲۸۸ میلی متر بوده، ۱۰ درصد کاهش را نشان می دهد. همچنین  متوسط دمای اندازه گیری شده در این مدت ۱۰.۵ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به آمار بلندمدت که ۱۰ درجه سانتیگراد بوده، ۰.۵ درجه افزایش را نشان می دهد و بیانگر این موضوع است که این پدیده موجب افزایش تلفات آب می شود.
وی با بیان این که عمده آب کشاورزی شهرستان از رودخانه اترک و سرشاخه های گرگانرود تامین می شود، بر لزوم حفظ حقوق بهره برداران مجاز تاکید کرد .
در این دیدار امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان مراوه تپه با تبریک متقابل سال نو ، از اقدامات شرکت آب منطقه ای و اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه تقدیر کرد و خواستار رفع برخی مشکلات مرتبط در شهرستان از جمله مشکلات مرتبط با شهرداری و نیز تخصیص آب واحدهای دامداری شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .