عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 15 گواهینامه معیار مصرف انرژی طی فروردین در گلستان صادر شد


15 گواهینامه معیار مصرف انرژی طی فروردین در گلستان صادر شد

15 گواهینامه معیار مصرف انرژی طی فروردین در گلستان صادر شد

 رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از موافقت اعضای کمیته علائم انطباق معیار مصرف انرژی با صدور 15 گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی بر گلستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمد امان بایی با اعلام این خبرگفت: در این کمیته گزارش های بازرسی انرژی واحدهای تولیدی و سوابق و مدارک آنها در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی مورد بررسی قرار گرفت. 
 وی افزود: بررسی 15 گزارش بازرسی انرژی در فرایندهای تولید صنایع لبنی، کمپوت و کنسرو، اوراق فشرده چوبی، روغن نباتی، روغن موتور و تصفیه روغن کارکرده و آجر در این جلسه، منجر به صدور 15 گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی شد.
امان بایی ضمن اظهار این مطلب که سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی که در سال 89 به تصویب رسیده، اقداماتی انجام داده است که تدوین استانداردهای معیار مصرف انرژی یکی از این اقدامات می باشد، افزود: تعداد استانداردهای معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی بر 39 مورد است که 34 آن اجباری است.
به گفته امان بایی در سال 98، 32 گزارش بازرسی معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی به اداره کل استاندارد گلستان ارسال شده که از این گزارشات 31 مورد با استاندارد های ملی مربوطه مطابق و 1 مورد عدم انطباق را نشان داد و منجر به صدور 31 گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی در اداره کل استاندارد گلستان صادر شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .