عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشرفت 70 درصدی هتل 3 ستاره آویشن مینودشت

در بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی و رئیس اداره امور شعب بانک ملی گلستان عنوان شد؛

پیشرفت 70 درصدی هتل 3 ستاره آویشن مینودشت

پیشرفت 70 درصدی هتل 3 ستاره آویشن مینودشت

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با همراهی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از روند اجرای هتل 3 ستاره آویشن مینودشت بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، در این بازدید که امروز دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه 99 به‌عمل آمد، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و عبداله باقریان رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ضمن بررسی روند اجرایی پروژه هتل 3 ستاره آویشن شهرستان مینودشت، درباره وضعیت و ظرفیت‌های پروژه مذکور دیدار و گفت‌وگو کردند.
احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در حاشیه این بازدید گفت: هتل 3 ستاره آویشن با هدف رشد و بهره‌وری در اقتصاد منطقه و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران شهرستان، با حجم کل سرمایه‌گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریال در مسیر مینودشت به گالیکش در حال اجراست و تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
او خاطرنشان کرد: این پروژه با 5 هزار 500 مترمربع زیربنا و اشتغال‌زایی 50 نفر، پس از بهره‌برداری 18 اتاق و 40 تخت به ظرفیت اقامتی مینودشت می‌افزاید.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان بااشاره به تسهیلات پرداختی به این هتل 3 ستاره یادآور شد: 80 میلیارد ریال قرارداد پرداخت تسهیلات به این پروژه با بانک ملی ایران منعقد شده است که تاکنون مبلغ 55 میلیارد ریال آن پرداخت و 25 میلیارد ریال آن باقی ماند است. در صورت تخصیص این مبلغ تسهیلات، این پروژه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیشرفت 70 درصدی هتل 3 ستاره آویشن مینودشت

 

پیشرفت 70 درصدی هتل 3 ستاره آویشن مینودشت

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .