عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز پاسخگویی تلفنی 3820 بیماران سرطانی در گلستان راه اندازی شد


مرکز پاسخگویی تلفنی 3820 بیماران سرطانی در گلستان راه اندازی شد

  احمدی از راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی بیماران سرطانی برای کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا، به منظور کاهش تردد بیماران سرطانی به بیمارستان­ها، کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج پیشنهاد راه­اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی به بیماران سرطانی را مطرح کرد.
وی ادامه داد: در روزهای اولیه با همکاری مخابرات منطقه گلستان و بخش خصوصی شماره تلفن 0173280 به این مهم اختصاص داده شد و افراد می­توانند به صورت رایگان از طریق شماره تماس 0173820 از ساعت 9 صبح تا 14 مشاوره رایگان دریافت کنند.
در ادامه حزینی مدیر عامل کانون حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج در توضیح این طرح گفت: بیماران در این طرح از داخل منزل با مرکز ما تماس می گیرند و مشکلات خود را عنوان می کنند و درصورت نیاز به صورت رایگان به مطب پزشکانی که با این کانون همکاری دارند مراجعه و بدون پرداخت هزینه ویزیت می شوند.
وی ادامه داد: اگر در هر منطقه ای بیمار صعب العلاجی توانایی مراجعه به دکتر را ندارد می­تواند با تماس با شماره 0173820 از ساعت 9 الی 14 از خدمات مشاوره رایگان این مرکز بهره مند گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .