عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست امور آب و فاضلاب گالیکش معرفی شد


سرپرست امور آب و فاضلاب گالیکش معرفی شد

 طی حکمی از سوی مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سرپرست امور آب و فاضلاب گالیکش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، با توجه به یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی طی حکمی از سوی "مهندس بهزاد هرمزی" رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مظاهر ملکان به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب گالیکش معرفی شد .
بنابراین گزارش در بخشی از این ابلاغ آمده است :                      
با عنايت به مراتب تعهد، شايستگي و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب گالیکش مـنصوب مي شويد.
اميد است با استعانت از درگاه خداوند متعال، همدلی و همکاری کلیه همکاران شاغل در شرکت، معاونین، مدیران امور و ستادی در انجام وظایف محوله با رعایت دقیق قوانین و مقررات، بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه تحت نظر اینجانب موفق و موید باشید .
لازم به ذکر است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسن براتی در مدت تصدی مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گالیکش وی به عنوان جانشین و سرپرست اداره بهره برداری و توسعه آب امور آب و فاضلاب گالیکش معرفی گردید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 383
  • کد خبر : 72670