عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهدای چند شیء قدیمی به گنجینه آب شرکت آب منطقه ای گلستان

در آستانه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی انجام شد:

اهدای چند شیء قدیمی به گنجینه آب شرکت آب منطقه ای گلستان

 در آستانه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، چند شیء قدیمی مربوط به احداث قنات و چاه توسط یکی از علاقه مندان میراث فرهنگی به "گنجینه آب" استان گلستان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حمید رضا میرزایی مدیر شرکت حفاری شلاب و از علاقه مندان میراث فرهنگی و قدیمی ، 3 شیء قدیمی شامل چرخ چاه با 90 سال قدمت، چراغ روشنایی قنات و قالب چوبی خشت مالی ساخت پالانه چاه و قنات را به "گنجینه آب استان گلستان" اهدا کرد.
سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این رابطه گفت: میراث فرهنگی به عنوان هویت ملی و موزه‌ها به عنوان منظرگاه این اصالت، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و حفظ آثار تاریخی و معرفی این آثار بواسطه موزه ها بهترین راه معرفی اتفاقات تاریخی است.
مهندس سید محسن حسینی افزود: ماموریت بزرگی برعهده موزه هاست و آن جلوگیری از فراموشی تاریخ است و اهمیت بیشتر را عزیزانی دارند که با هدف حفظ و صیانت از میراث فرهنگی و صرفا از روی علاقه و حس مسوولیت با درک درست از میراث فرهنگی کشور اقدام به اهداء آثار کشف شده  ومیراث قدیمی به موزه ها می کنند.
در این برنامه مهندس حسینی با اهداء لوح تقدیر، از این حرکت شایسته فرهنگی در اهداء اشیاء تاریخی به "گنجینه آب استان گلستان"، تقدیر و تشکر کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .