عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از ۳۲ هزار تردد در محورهای استان گلستان انجام شد

مدیر کل حمل‌‌و‌‌ نقل گلستان:

بیش از ۳۲ هزار تردد در محورهای استان گلستان انجام شد

 مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان گلستان گفت: در روز سوم فروردین امسال ۳۲ هزار و ۵۳۸ وسیله نقیله در محورهای استان گلستان تردد کرده‌اند.

 مهدی میقانی در اين خصوص اظهار داشت: مجموع تردد سواری در محورهای استان گلستان در روز سوم فروردین ۳۱ هزار و ۴۵۰ خودرو، مینی‌بوس و خاور ۶۰۵ خودرو، ۲۴۲ کامیون، ۱۷۷ اتوبوس و ۶۴ تریلر است.

 وی افزود: در محور گلوگاه کردکوی، ۱۶هزار و ۸۷ وسیله نقلیه تردد کرده‌اند که شامل، ۱۵ هزار و ۵۰۱ سواری، ۲۹۰ مینی‌بوس و خاور، ۱۱۹ کامیون، ۱۱۶ اتوبوس و ۶۱تریلر می‌شوند.

 مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های استان گلستان ‌تصریح کرد: در مسیر شاهرود - گرگان محور توسکستان، در مجموع یک هزار و ۴۱۴ وسیله نقلیه تردد کرده‌اند که شامل یک هزار و ۳۷۷ سواری و ۳۵ مینی بوس و خاور و ۲ کامیون می‌شود.

 به گفته وی، در مسیر خوش ییلاق - آزادشهر یک هزار و ۸۳۷ خودرو تردد کرده‌اند که شامل یک هزار و ۷۳۳ سواری، ۷۸ مینی بوس و خاور، ۲۴ کامیون و ۲ اتوبوس می‌شود.

 میقانی افزود: در مسیر جنگل گلستان- سه راهی کلاله در مجموع ۱۳ هزار و ۲۰۰ خودرو تردد کرده اند که شامل ۱۲ هزار و ۸۳۹ سواری، ۲۰۲ مینی بوس و خاور، ۹۷ کامیون، ۵۹ اتوبوس و ۳ تریلر می‌شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .