عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیچ محدودیتی برای فعالیت رشته های ورزشی در گالیکش و مراوه تپه وجود ندارد


هیچ محدودیتی برای فعالیت رشته های ورزشی در گالیکش و مراوه تپه وجود ندارد

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در گالیکش و مراوه تپه هیچ محدودیتی در ارتباط با فعالیت رشته های ورزشی وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، قاسمعلی برزمینی در رابطه با فعالیت رشته های ورزشی اظهار کرد: فعالیت ورزشی در تمامی رشته ها به غیر از بوکس، تکواندو (بخش کیوروگی)، کاراته(بخش کمیته)، جودو، کبدی، کشتی، ووشو (بخش ساندا)، سبک های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، کونگ فو و هنرهای رزمی و استخر های سر پوشیده آزاد می باشد.
وی افزود: فعالیت رشته های ورزشی منوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر می باشد.
برزمینی تصریح کرد: قبل از شروع به کار باشگاه ها، همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی می بایست نسبت به انجام تست PCR اقدام نمایند.
وی ضمن تاکید بر اینکه پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است بیان داشت: ثبت نام همه اماکن ورزشی در سامانه salamat.gov.ir الزامی است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد: برگزاری مسابقات در هر شهری که در آن بازگشایی انجام شده است نیازمند اخذ مجوزهای جدید از این اداره کل می باشد.
وی همچنین گفت: در شهرستانهای گالیکش و مراوه تپه، هیچ گونه محدودیتی در ارتباط با فعالیتهای باشگاههای رشته های مختلف ورزشی و استخرها وجود ندارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .