عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نزديك به 3.5ميليون تردد طي ايام نوروز در راه هاي گلستان ثبت شده است

مدير راهداري راه و شهرسازي:

نزديك به 3.5ميليون تردد طي ايام نوروز در راه هاي گلستان ثبت شده است

نزديك به 3.5ميليون تردد طي ايام نوروز در راه هاي گلستان ثبت شده است

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان خبر داد: با آغاز طرح راهداري ويژه نوروز از 25 اسفندماه گذشته تا ساعت 24 شنبه هشتم فروردين ماه، نزديك به 3.5 ميليون تردد وسيله نقليه از محورهاي استان به ثبت رسيده است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري، اين آمار را براساس گزارش به روز و آن لاين 16 تردد شمار مستقر در سطح راه هاي استان اعلام كرد.

وي با اشاره به اينكه ترددهاي به ثبت رسيده از چهار مبداء ورودي استان، صورت گرفته است، افزود: از سمت خراسان شمالي محور جنگل گلستان، از سمت شاهرود محور توسكستان، از سمت سمنان و شاهرود محور خوش ييلاق و از سمت استان مازندران محور گلوگاه به نوكنده چهار ورودي استان محسوب مي شوند.

به گفته مصدقي، براساس آمار ثبت شده تردد شمارها، تا روز شنبه هشتم فروردين، محور كردكوي – گلوگاه بيشترين تردد را به خود اختصاص داده و سه راهي كلاله به جنگل گلستان، محور توسكستان (گرگان – شاهرود) و محور آزادشهر – خوش ييلاق به ترتيب رتبه هاي بعدي تردد وسايل نقليه را در رفت و برگشت داشته اند.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: برابر ارزيابي هاي صورت گرفته از وضعيت ترافيك محورها، تاكنون وضعيت ترافيك محورها، سنگين اما روان بوده است.

به گفته مصدقي، همچنين براساس ارزيابي شبانه روزي پليس راه گلستان، آمار تصادفات فوتي، جرحي و خسارتي استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد كاهش را نشان مي دهد.

وي ادامه داد: اين آمار تنها در سايه تعامل دستگاههاي خدمات رسان با يكديگر و بويژه همكاري مردم و مسافران با اين دستگاهها و بخصوص رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي آنان اتفاق افتاده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .