عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتصال بالغ بر 75 درصد مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان خبر داد:

اتصال بالغ بر 75 درصد مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات

اتصال بالغ بر 75 درصد مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از اتصال بالغ بر 75 درصد مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی از مراحل پایانی هوشمندسازی مدارس استان خبر داد و گفت: در فاز اول و دوم پروژه هوشمند سازی مدارس استان تعداد 868 مدرسه و در فاز سوم پروژه تعداد 296 مدرسه روستایی بالای 20 خانوار به استان ابلاغ شد که در حال بررسی و امکان سنجی جهت ارائه سرویس به سایر مدارس باقیمانده پروژه مذکور می باشیم.
وی با اشاره به تعداد مدارس روستایی اضافه شده جدید اظهار داشت: تا به امروز 865 مدرسه از 1164 مدرسه ابلاغی در شهرستانهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل بوده و در اکثر نقاط سرویس بصورت حضوری به مدیران مدارس تحویل داده شد.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا ماه آینده سرویس اکثر مدارس ابلاغی، توسط مخابرات راه اندازی و مابقی مدارس توسط اپراتورهای همراه دارای سرویس می شوند.
وی در توضیح این پروژه گفت: بر اساس تفاهم نامه هوشمند سازی مدارس کشور که بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش منعقد گردیده است، تامین لایه زیرساخت و ایجاد بستر ارتباطی مدارس استان را در کل کشور بر عهده دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .