عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان عملیات تعریض و آسفالت باند شرقی میدان ولایت بندرگز- گز غربی


پایان عملیات تعریض و آسفالت باند شرقی میدان ولایت بندرگز- گز غربی

 رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اتمام عملیات تعریض و آسفالت باند شرقی میدان ولایت بندرگز-گزغربی در ورودی غربی استان خبرداد و گفت: هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل منابع استانی برای اجرای این عملیات صرف شده است.

"ابراهیم جاویدزاده" روز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: تعریض محور بطول 1.3 کیلومتر با توجه به وجود بیمارستان بندرگز و همچنین اتصال محور قدیم و جدید در حوزه شهرستان بندرگز از این محل، در دو باند شرقی و غربی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: آسفالت این محور که میدان ولایت این شهرستان را به روستای گز غربی متصل می کند از سال 94 در دستور کار قرار گرفت.

به گفته جاویدزاده، بدلیل بافت خاک و بالابودن سطح آبهای زیرزمینی درمحدوده اجرای عملیات راهسازی، نسبت به اجرای بلوکاژ کف تا عمق 100 سانتیمتری از سطح راه و دو لایه مصالح توونان (گراویل)و اجرای بیس و آسفالت اقدام شد.

شهرستان بندرگز115 کیلومتر راه فرعی و روستایی دارد که بیش از 94 کیلومتر آن آسفالت و شامل 3/78 درصد راهها و بالغ بر 96 درصد جمعیت روستایی از راه مناسب آسفالته بهره مندند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .