عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشف تخلف به ارزش یک میلیارد ریال در یک واحد تولید کننده خوراک دام و طیور در استان گلستان


کشف تخلف به ارزش یک میلیارد ریال در یک واحد تولید کننده خوراک دام و طیور در استان گلستان

 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان خبر از کشف تخلف به ارزش یک میلیارد ریال در یک واحد تولید کننده خوراک دام و طیور در استان گلستان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت  استان گلستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری گفت: با توجه به اهمیت وظایف ذاتی بازرسان این سازمان بازدید از اتحادیه های مربوط ، کارخانجات، دامداریها و مراکز عرضه ی نهاده های دامی را امری موثر در جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و سوء استفاده ی برخی از دلالان و سود جویان در بازار نهاده های دامی دانست.

وی ضمن بیان مطلب فوق عملکرد بازرسان در این چرخه را عامل بسیار مهم و موًثری در حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان بخصوص دامداران و مرغداران دانسته و حضور بازرسان را امری مهم در ایجاد فضای امن و آرام در سطح بازار و همچنین ایجاد محیطی نا امن برای متخلفان و سود جویان احتمالی در سطح بازار عنوان نمود.

علی اصغر اصغری در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی سازمان جهاد کشاورزی استان مبنی بر تخلف احتمالی یکی از شرکتهای خوراک دام و طیور تیمی از بازرسان بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان افزود، پس از پیگیریهای بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف عرضه خارج از شبکه000/40 کیلوگرم سویا شرکت مورد نظر محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ 1 میلیارد و80 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

اصغری همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتهای دام و طیور خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب نسبت به رعایت دستورالعملهای مربوط و همچنین ثبت نام در سامانه جامع انبارها اقدام نموده و در ثبت رسید و حواله بارهای ورودی و خروجی در انبارها دقت نمایند،

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 285
  • کد خبر : 75163