عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ زنی 2 پروژه تامین آب آشامیدنی در علی آباد کتول

مدیر امور آب و فاضلاب علی آباد کتول:

کلنگ زنی 2 پروژه تامین آب آشامیدنی در علی آباد کتول

 مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان علی آباد کتول از کلنگ زنی 2 پروژه تامین آب آشامیدنی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس رضا سوخته سرایی افزود : در حاشیه آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در شهرستان علی آباد کتول با حضور دکتر حق شناس استاندار استان گلستان ،نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان 2 پروژه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول کلنگ زنی گردید .
وی اظهار داشت :اجرای خط انتقال چاه های 6 و 7 فاضل آباد به طول 1700 متر با اعتباری بالغ بر 48/4میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و خرید لوله چدن داکتیل 250 میلیمتری به طول 1700 متر با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت در هفته کلنگ زنی گردید .
سوخته سرایی در ادامه افزود : عملیات اصلاح شبکه و انشعابات روستاهای ساور کلاته ، اسلام آباد بالا و اسلام آباد  پایین به طول 11.2کیلومتر و اصلاح 553 فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر 60/20میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان علی آباد کتول بوده که در روز نخست هفته دولت کلنگ زنی گردید .
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان علی آباد کتول در پایان تصریح کرد : با اجرای این طرح‌ها در مجموع 6442خانوار از خدمات آبرسانی مطلوب بهره مند می گردند . 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .