عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش طلایه داران عرصه ی دفاع مقدس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان


برگزاری همایش طلایه داران عرصه ی دفاع مقدس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان

 همایش طلایه داران عرصه دفاع مقدس همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و به منظور بزرگداشت و تجلیل از سنگرسازان بی سنگر استان با حضور حجت الاسلام شاهمرادیان معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه ی نمایندگی ولی فقیه وزارت جهادکشاورزی و دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در محوطه سازمان برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام شاهمرادیان معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه جهادگران استان گلستان با تقدیم ۶۶ شهید بزرگوار به نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه های بی نظیری آفریدند گفت: فرهنگ جهادی یک مکتب است که مقدمات و اصول و معیارهایش همه توحیدی است.
وی افزود: یکی از مولفه های رسیدن به فرهنگ جهادی معرفت اله است.
حجت الاسلام شاهمرادیان در ادامه سخنانش گفت: پیش قراولان و موثرترین رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس، جهادگران و سنگرسازان بی سنگر با فرهنگ مترقی جهادی بودند که حماسه های بزرگ بخصوص در مهندسی جنگ آفریدند و جریان تحول در جنگ را به نام خودشان در تاریخ ثبت و ضبط کردند.
همچنین حجت الاسلام سائری مسوول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان  طی سخنانی با تکریم و تجلیل از سنگر سازان بی سنگر استان گفت:  در طول دوران دفاع مقدس این سنگرسازان بی سنگر بودند که فرآیند جنگ را برای رزمندگان با تلاش در مهندسی جنگ تسهیل کردند.
وی افزود: امروز نیز امنیت و سلامت غذایی مردم به دست مجموعه ی جهادکشاورزی است که در خط مقدم جبهه اقتصادی مشغول خدمات رسانی هستند.
در ادامه این همایش ساورعلیا یکی از فرماندهان دلیر هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت ها و حماسه های بی شمار رزمندگان در جبهه های جنگ حق علیه باطل پرداخت.
در پایان این همایش از جانبازان و ایثارگران و سنگرسازان بی سنگر سازمان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهادکشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .