عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیریت مصرف آب شرب در بین مردم نهادینه شود

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

مدیریت مصرف آب شرب در بین مردم نهادینه شود

 مدیریت مصرف آب شرب در بین مردم نهادینه شود

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: مدیریت مصرف آب شرب در بین مردم نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی آبفا گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در اولین جلسه شورای اداری سال جدید ضمن قدردانی از تلاش های معاونین ،مدیران و پرسنل شرکت در ایام نوروز گفت سال 94 به مراتب کار سختی را پیش رو داریم.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود پیش بینی ما این است تابستان سالجاری در یک دوره زمانی با بحران شدید آب مواجه هستیم

وی با بیان این مطلب که از هفته آینده کمیته بحران جلسات تامین آب شرب برای تابستان پیگیری خواهد کرد افزود اگر ما همین شرایط را درست مدیریت کنیم می توانیم تابستان سالجاری را همانند ایام نوروز بدون مشکل آب پشت سر بگذاریم و برای مردم استان خدمات خوبی ارائه نمائیم.

مهندس رحمتی خاطر نشان کرد: در همین راستا کارهای فرهنگی خوبی با همکاری روابط عمومی شرکت انجام شده و در جهت اطلاع رسانی به شهروندان استان قراردادهایی را در قالب زیرنویس و تیزرهای تبلیغاتی با صداوسیمای مرکز گلستان بسته ایم تامسئله مصرف آب شرب را در بین مردم نهادینه کنیم .

وی اظهار داشت: شاید مردم در گذشته به مصرف آب شرب توجه خاصی نداشته اند اما امروز شاهد این هستیم که شهروندان قبول دارند باید مصرف آب شرب را مدیریت کنند.

 وی با اشاره به فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در خصوص حکم شرعی شستشوی خودرو و حیاط منزل با آشامیدنی خاطر نشان کرد همانگونه که آیت اله نورمفیدی فرمودند در شرایطی که عده ای از مردم دسترسی به آب شرب سالم ندارند استفاده از آب تصفیه شده برای شستشوی خودرو و حیاط منزل حرام است و باید فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در ادامه به بیان نقاط ضعف و قوت و فرصت های پیش روی شرکت و تشریح برنامه های سال 94 پرداخت وخواستار پیگیری جدی و عملیاتی شدن تمام برنامه ها شد.

در پایان این جلسه هر یک از معاونین و مدیران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه های آتی را بیان کردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 939
  • کد خبر : 7758