عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان میزبان هفته بیست و پنجم پویش هر هفته الف ب ایران وزارت نیرو


استان گلستان میزبان هفته بیست و پنجم پویش هر هفته الف ب ایران وزارت نیرو

 استان گلستان فردا پنج شنبه یکم آبان ۱۳۹۹ با حضور مهندس تقی زاده خامسی معاون آب و آبفای وزارت نیرو، میزبان آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های صنعت آب و برق در هفته بیست و پنجم پویش الف ب ایران (ساخت و سازها –سازوکارها) وزارت نیرو خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، پویش هر هفته الف ب ایران وزارت نیرو در هفته بیست و پنجم با کلنگ زنی ۷ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای خدمات رسانی  مطلوب در بخش تامین آب شرب سالم ،پایدار و بهداشتی خواهد شد .
پیرامون اجرای طرح آبرسانی پایدار به 26 روستا  بیش از 9 هزار و 424 خانوار از روستاییان در استان گلستان از آب شرب پایدار برخوردار می شوند .
 احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان آزادشهر به ظرفیت 650 متر مکعب در ساعت با هدف تقویت خروجی فاضلاب از فعالیت های این شرکت در بخش بهداشت عمومی مردم و هدایت فاضلاب شهری به سمت تصفیه خانه فاضلاب خواهد بود .
عملیات ساخت احداث2باب مخزن آب شرب ، به ابعاد 530 متر مکعب  در دو روستای تورنگ تپه و حاجی بیک علاوه بر رفع مشکلات افت فشار در شبکه آبرسانی ، این روستاها از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .
حفر 3 حلقه چاه آب شرب در راستای تامین آب شرب 5 روستا و استاندارد سازی 3020 فقره انشعاب در 11 روستا در راستای جلوگیری از هدر رفت آب شرب و حفظ سرمایه های ملی از دیگر اقدامات این شرکت در پویش هر هفته الف –ب-ایران بوده است .
گفتنی است پویش هر_هفته_الف_ب_ایران (ساخت و سازها –سازوکارها)  عنوان پویشی است که مقام عالی وزارت نیرو   برای افتتاح و کلنگ زنی هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است. یکی از اهداف «پویش هرهفته_الف_ب_ایران» تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است
 با اجرایی شدن پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این پویش 9424 خانوار با جمعیتی بالغ بر 31055نفر با اعتباری بالغ بر 552701میلیون ریال از خدمات آب و فاضلاب بهره مند خوهند شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .