عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور هدفمند شیلات در نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته


حضور هدفمند شیلات در نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته

  شیلات گلستان در هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی بذر،کود،سم و نهاده های کشاورزی و سومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین ها و صنایع وابسته به طور همزمان در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان آغاز به کار کرد، حضوری هدفمند و برنامه ریزی شده ای داشت.
 سید جواد قدس علوی مدیرکل شیلات استان ضمن تشکر از استقبال متخصصین و مسؤلان استانی از نمایشگاه گفت: شیلات استان و صنایع وابسته به شیلات در نمایشگاه، حدود 250متر مربع غرفه داشتند که این متراژغرفه ها بیش از 12درصد کل نمایشگاه را شامل می شد.
وی افزود: شیلات استان در این نمایشگاه بسترهای ایجاد شده برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را معرفی کرد.
قدس علوی اظهار داشت: در استان گلستان با 560 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده دولتی و با ایجاد زیرساخت های لازم ، بستر سرمایه گذاری برای 40هزار میلیارد ریال فراهم شده است .
وی در ادامه طرح پرورش میگوی چهارهزار هکتاری ( فاز یک ) و شش هزار هکتاری (فاز 2 ) در مجتمع میگوی گمیشان و پرورش ماهی در دریا ( قفس و پن ) و پرورش ماهیان خاویاری مجتمع گمیشان به مساحت 500هکتار را در راستای بستر سرمایه گذاری چهل هزار میلیارد ریالی را برشمرد و گفت: می توان از توسعه و سرمایه گذاری در این طرح ها و پروژه ها به عنوان ضرورت جدی یاد کرد زیرا می تواند اشتغال مولد و محرومیت زدایی را در منطقه در ابعاد مختلف به همر اه داشته باشد مدیرکل شیلات گلستان افزود : برگزاری چنین نمایشگاههایی و حضور هدفمند فعالان صنعت شیلات می تواند فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت های شیلاتی ، تبادل تجربیات و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی را برای فعالان شیلاتی فراهم آورد.
قدس علوی افزود : در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعارسال یعنی جهش تولید پایدار باید از ظرفیت های بکر استان در صنعت آبزی پروری استفاده کرد.
مدیرکل شیلات گلستان در پایان گفت: شرکت فعالان شیلاتی در نمایشگاهها فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع شیلاتی فراهم آورد تا در جهت تبادل تجربیات و معرفی محصولات و توانمندیهای خود در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه کاری خود ارتباط برقرارکند.
 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 243
  • کد خبر : 77882