عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان در وضعیت قرمز ابتلا و بستری قرار گرفته است

دکتر فاضل در ستاد کرونا:

استان گلستان در وضعیت قرمز ابتلا و بستری قرار گرفته است

استان گلستان در وضعیت قرمز ابتلا و بستری قرار گرفته است

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹ در استان گلستان با افزایش مواجه شده و استان در وضعیت قرمز، قرار گرفته است.

دکتر عبدالرضا فاضل در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: براساس آمار تا روز گذشته، شهرستان های گنبد وگالیکش در وضعیت هشدار و مابقی شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند، همچنین شهرستان های مراوه تپه، کلاله و گمیشان با روند صعودی مبتلایان به کرونا مواجه هستند.

وی اظهار کرد: در گلستان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر بیش از ۴ مورد بستری در استان ثبت شده،است.

دکتر فاضل افزود: در سطح استان گلستان، باید پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم تا شاهد وضعیت بحرانی نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان اشاره کرد: در حال حاضر ۴۷۷بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۹ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۴۵ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستندهمچنین طی ۲۴ ساعت گذشته 12 مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده است.

شایان ذکر است: در این جلسه دکتر ناهید جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، گزارش مختصری درباره وضعیت کرونا در شهرستانها، ادارات، صنایع، وسایل نقلیه عمومی و اماکن ... را در دهه اول آبان ماه ارائه کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم پزشکی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .