عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رانندگان باری امور بیمه تکمیلی را به تشکل های صنفی مرتبط اعلام کنند

معاون حمل و نقل گلستان:

رانندگان باری امور بیمه تکمیلی را به تشکل های صنفی مرتبط اعلام کنند

  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از رانندگان حمل و نقل عمومی باری استان خواست که امور مربوط به بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل را همراه با مستندات به تشکل های صنفی مرتبط در استان اعلام کنند تا برای بررسی و رفع آنها اقدام شود.

به گزارش روز شنبه اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ایوب میرشاهی" در جلسه بررسی و چگونگی ارائه خدمات بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده ای استان با حضور مسوولان و نمایندگان بیمه،تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی و اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار در سالن اجتماعات اداره کل؛ تشکل ها و انجمن های صنفی این بخش را مکلف کرد که پس از احصا و جمع آوری این مستندات، آنها را در جلساتی که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بطور مستمر با مسوولان بیمه های مرتبط برگزار می کند، ارائه دهند تا راهکارهای لازم برای رفع آنها دیده شود.

به گفته وی، از ابتدای انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان تاکنون پیگیری های لازم با حضور مسوولان و نمایندگان بیمه و دست اندرکاران مرتبط بخش، انجام و برخی از امور بیمه ای رانندگان بار استان بررسی و رفع و برخی دیگر برای بررسی و پیگیری به مراجع بالاتر ارجاع شده است.

میرشاهی افزود که این فعالیت ها با هدف انجام وظایف و اهداف سازمانی و دستیابی به رضایت خاطر رانندگان باری و حمل و نقل مطمئن بار و کاهش سوانح رانندگی و تلفات جاده ای صورت می گیرد.

در بخش حمل و نقل عمومی بار استان گلستان بیش از 12 هزار راننده دارای کارت هوشمند فعالیت دارند که از این تعداد حدود 12 هزار نفر به همراه افراد تحت تکفل از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند هستند.

تعداد 14 تشکل و انجمن صنفی کارگری و کارفرمایی باری در استان فعالیت دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .