عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان معرفی شد


رییس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان معرفی شد

پویا یارمرادی به عنوان رییس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان معرفی و از خدمات سی ساله سیف اله ملک دار تقدیر بعمل آمد. 
حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در حضور فرماندار شهرستان رامیان به معرفی پویا یارمرادی را به عنوان رییس اداره ثبت احوال اشاره کرد و از خدمات سی ساله با صداقت سیف اله ملک دار تقدیر و تشکر کرد.
 مطیع به خدمات و زحمات ملک دار اشاره کرد و گفت: سیف اله ملک دار به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و  و مقرر شد از پویا یارمرادی به عنوان رییس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان استفاده شود.
وی گفت: انتظار است ریس جدید اداره ثبت احوال رامیان براساس برنامه های راهبردی سازمان برای تحقق آن و قوت بخشیدن به سایر امورات و نیز با تعامل و هماهنگی سایر بخش ها گام بردارد.
مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: قطعاً حمایت و پشتیبانی فرماندار شهرستان رامیان به عنوان چراغ راه برای تحقق اهداف سازمان ثبت احوال می تواند تأثیرگذار باشد. 
در همین راستا و در جمع کارکنان ثبت احوال شهرستان رامیان از زحمات و تلاش های سیف اله ملک دار و عزت اله سعیدی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
 مطیع در جمع کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان رامیان ضمن تجلیل و تقدیر از خدمات سی ساله ملک دار و سعیدی به مأموریت های ثبت احوال اشاره کرد و آن را برشمرد.
وی گفت: پوشش کامل ثبت وقایع حیاتی ، تعویض شناسنامه ها( پوشش کامل جمعیت)، تعیین تکلیف پروژه کارت هوشمندملی، تغییر نشانی و ثبت مهاجرت از جمله برنامه های اولویت دار سازمان است و با جدیت باید دنبال شود. 
گفتنی است فرماندار شهرستان رامیان از حسن عنایت مدیرکل ثبت احوال استان تشکر و قدردانی و از زحمات سیف اله ملک دار تقدیر و برای یارمرادی آرزوی توفیق نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .