عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ پژوهش در استان گلستان نواخته شد


زنگ پژوهش در استان گلستان نواخته شد

زنگ پژوهش در استان گلستان نواخته شد

 همزمان با اولین روز از هفته پژوهش وفناوری، زنگ پژوهش استان گلستان، امروز، پانزدهم آذرماه با حضور دکتر حق شناس، استاندار گلستان، دکترنجفی نژاد، جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان،‌ مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و جمعی دیگر از مدیران استانی، در دبیرستان فرزانگان گرگان نواخته شد.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش استان گلستان در این آئین با اشاره به اینکه هفته پژوهش در آذرماه هر سال با هدف آشنایی بیشتر جامعه و مردم به اهمیت موضوع پژوهش در جامعه برگزار می شود گفت: در این هفته، پژوهشگران دستاورد فعالیت های یکساله خود را به اطلاع مردم می رسانند که این امر به فرهنگ سازی موضوع پژوهش در سطح جامعه کمک می کند.

دکتر نجفی نژاد با بیان اینکه طی سالیان گذشته در زمینه علمی و فناوری، پیشرفت های فراوانی در کشور انجام گرفته است افزود: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از نیازهای کشور به همت جوانان و نخبگان کشور برطرف می شود و شاهد قرار گرفتن محققین ایرانی در بین دانشمندان برتر دنیا در حوزه های مختلف علمی هستیم.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند برجسته کشور، شهید دکتر فخری زاده تصریح کرد: دنیا با دیدن پیشرفت های چشمگیر علمی کشور، در صدد متوقف کردن این رشد و حرکت علمی است که یکی از نشانه های موفقیت کشور در این حوزه هدف قرار دادن دانشمندان کشور و تلاش دشمنان در خصوص حذف فیزیکی آنان است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه بمناسبت هفته پژوهش، در استان برنامه های متنوعی برگزار می شود گفت: امسال برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بصورت مجازی خواهد بود و دستاوردهای پژوهشگران استان از طریق فضای مجازی در معرض دید عموم مردم جامعه قرار می گیرد.

دکتر نجفی نژاد با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در حوزه آموزشی و پژوهشی در این هفته خاطر نشان کرد: بیش از ۲۰۰ کارگاه، نشست تخصصی و برنامه های آموزشی در حوزه های مختلف توسط اساتید و محققان دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برنامه ریزی شده که این امر، فرصت مناسبی برای استفاده و بهره مندی اقشار مختلف جامعه است.

شایان ذکر است: این برنامه به صورت زنده از طریق نرم افزار برنامه شاد پخش شد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .