عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو


پیام رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

پیام رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو
 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.
دکتر نجفی نژاد در این پیام آورده است: شانزدهم آذرماه، نماد حق طلبی و مبارزه با استکبار دانشجویان کشور است. دانشجویانی که در مقاطع مختلف تاریخ کشور، چه در دوران سیاه ستمشاهی و چه در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، همواره حضور موثری در صحنه داشته و پیشتاز بوده اند.
وی افزود: دانشجویان، امروز نیز با توجه به وظیفه ذاتی خود، که همانا تلاش همه جانبه و جدی در زمینه کسب دانش و دستیابی به جدیدترین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری است، در نائل آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف عالیه خویش نقش موثری را ایفا می کنند.
وی خاطرنشان کرد: روز دانشجو سالروز گرامیداشت شهیدانی است که در سال ۱۳۳۲ خود را در مقابل گلوله های رژیم قرار دادند تا صدای استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبارستیزی مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند.
دکترنجفی نژاد، ضمن گرامیداشت ﯾﺎد و ﺧﺎﻃﺮه شهدای دانشجو، بویژه شهدای شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲،شهیدان آذر ﺷﺮﯾﻌﺖ رﺿﻮی، اﺣﻤﺪ ﻗﻨﺪﭼﯽ و ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺑﺰرگ ﻧﯿﺎ، روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان فرهیخته علی الخصوص دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تبریک گفت و افزود: در حال حاضر نیز جامعه علمی و دانشگاهی کشور در عرصه سلامت، هسته ای و… ودر راه خدمت رسانی به مردم، شهدای والامقامی را تقدیم نموده است که دانشمند برجسته کشور، شهید محسن فخری زاده از گلهای معطر بوستان علمی ایران اسلامی، از جمله آنهاست.
وی افزود: در این مسیر، وظیفه آحاد جامعه دانشگاهی، بخصوص دانشجویان فرهیخته این است که تا رسیدن به قله های پیشرفت از پا ننشینند و همچون گذشته، در پیمودن راه نورانی شهدا و عمل به نقش جهادعلمی پیشگام بوده و آن را با جدیت استمرار ببخشند.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پایان خاطرنشان کرد: هرچند با تلاش های مدیران و جدیت اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان و بستر سازی استفاده از آموزش های مجازی، خللی در زمینه تحصیل دانشجویان ایجاد نشده است ولی قطعا، دانشگاه ها باحضور فعال دانشجویان معنا پیدا می کند ودر این روزها،دانشگاه ها دلتنگ و مشتاق حضور دانشجویان به عنوان فرزندان خود هستند که امیدواریم با رفع ویروس کرونا، بار دیگر شاهد حضور فعال و پرنشاط آنان در فضای علمی و فرهنگی دانشگاه باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .