عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز فاز دوم روکش آسفالت محور کردکوی–بندرترکمن و تسریع عملیات تعریض محور بندرترکمن–آق قلا

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

آغاز فاز دوم روکش آسفالت محور کردکوی–بندرترکمن و تسریع عملیات تعریض محور بندرترکمن–آق قلا

 مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان طی بازدیدی، از تسریع پروژه تعریض محور بندر ترکمن – آق قلا و آغاز فاز دوم روکش آسفالت محور کردکوی – بندر ترکمن (محدوده پل نیاز آباد ) خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: مهندس محبوبی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل بیان داشت : فاز اول عملیات بهسازی محور بندر ترکمن – آ ق قلا با تعریض باند جنوبی محور به عرض متوسط 4/5 متر و در طول حدود 3 کیلومتر اجرا می گردد و با تامین اعتبار مورد نیاز، ادامه این پروژه در سالجاری در فاز بعدی آغاز خواهد شد.

محبوبی ادامه داد : طرح بهسازی محور کردکوی-بندر ترکمن-آق قلا حدود 54 کیلومتر است که در حد فاصل شهرستان های کردکوی تا بندر ترکمن به طول تقریبی 9 کیلومتر تعریض زیرسازی و ابنیه فنی و آسفالت باند غربی محور تا کنون به اتمام رسید و روکش نهایی آسفالت حد فاصل پل نیاز آباد تا کردکوی طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است اين طرح که از طرح های ملي استانی ویژه پيوست بودجه سنواتي کشور است با افزایش اعتبار در سه سال گذشته از متوسط 30 میلیارد ریال به 130 میلیارد ریال پیشرفت مناسبی داشته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .