عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان گلستان و شهدای هسته ای


کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان گلستان و شهدای هسته ای

کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان گلستان و شهدای هسته ای

 مراسم کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان گلستان و شهدای هسته ای در دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، ابوطالب قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زحمات کادر درمان را چشمگیر و قابل ستایش دانست و گفت: قطعاً همه ما مدیون شهدای هسته ای و همچنین کادر درمان و مدافعان سلامت و در راس آنها شهدای سلامت هستیم که برای سلامت جامعه به نبرد با یک بیماری ناشناخته رفتند تا سلامت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و به همه آنها درود می‌فرستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهستانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در این مراسم گفت: این برنامه با هدف پاسداشت ایثارگری های مدافع سلامت استان که در راه مبارزه با ویروس کرونا به شهادت رسیدند و همچنین شهدای هسته ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه کاشت نهال علاوه بر زیبایی و کمک به احیای خاک، برای خانواده ها فایده اقتصادی نیز به همراه دارد، گفت: کاشت نهال به یاد شهدا احیاکننده فرهنگ ایثار و شهادت است و این نهال‌ها یادآور نام شهدای هسته‌ای و مدافع سلامت استان خواند بود.

کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت استان گلستان و شهدای هسته ای

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .