عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان: آمادگی همکاری با دستگاه های متقاضی ضدعفونی را داریم


رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان: آمادگی همکاری با دستگاه های متقاضی ضدعفونی را داریم

رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان: آمادگی همکاری با دستگاه های متقاضی ضدعفونی را داریم

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آمادگی این سازمان در راستای همکاری با دستگاه های اجرایی متقاضی ضدعفونی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گرگان، مهدی قره قاشی در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی در سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان بیان کرد: بسته های بهداشتی و مواد ضدعفونی که از سوی شهردار محترم به سازمان اهدا شد در اختیار کارکنان سازمان قرار گرفت و همکاران موظفند از ماسک استفاده و دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نمایند.
 قره قاشی افزود: شهروندان و مراجعه کنندگانی که می خواهند برای انجام امور اداری به سازمان مراجعه کنند ملزم به استفاده از ماسک هستند.
 وی از ضدعفونی ساختمان های شهرداری گرگان خبر داد و گفت: عوامل ما در سازمان آتشنشانی با استفاده از دستگاه فوگر به طور مرتب اقدام به ضدعفونی ساختمان شهرداری مرکز، شهرداری مناطق و سازمان های تابعه می کنند.
 رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بیان کرد: چنانچه دستگاهی متقاضی ضدعفونی باشد می تواند با شهرداری مرکز مکاتبه نماید و پس از دستور شهردار محترم ما نسبت به ضدعفونی ساختمان آن دستگاه اقدام خواهیم کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شهرداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .