مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: امکان ثبت و رسیدگی به شکایات مربوط به سوانح و حوادث جاده ای استان در دو حوزه راهداری و حمل و نقل برون شهری با ایجاد سامانه ای به همین نام در اداره کل فراهم شده است.
"مهدی میقانی" روز چهارشنبه در حاشیه جلسه آموزشی سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات جاده ای که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: این سامانه با هدف تسریع و تسهیل پاسخگویی به شکایت های مخاطبان برقرار شده تا ظرف مدت یک هفته بررسی و با پاسخ مناسب رصد و رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه سامانه یاد شده سامانه ای مشترک با دستگاههای خدمات رسان مرتبط است، افزود: شکایت های رسیده طبق مستندات بررسی و رسیدگی شده و از پاسخ های کلیشه ای و تکراری جلوگیری خواهد شد.
این مقام مسوول گلستانی خاطرنشان کرد که روال رسیدگی شکایت ها از ابتدا تا ثبت پاسخ نهایی برای مخاطبان در سامانه قابل مشاهده است.
میقانی یادآورشد: مخاطبان برای دستیابی به این سامانه لازم است با تلفن گویای 141 مربوط به مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای اداره کل تماس داشته باشند.