عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 120 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گلستان برگزار می شود.


120 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گلستان برگزار می شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از اجرای 120 عنوان ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی به‌ مناسبت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، پس از برگزاری جلساتی در خصوص برنامه ریزی نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان و سرهنگ زائری مسئول بسیج ورزشکاران استان گلستان و معاونین و کارشناسان مربوطه و جمع بندی های صورت گرفته ، 120 برنامه فرهنگی ورزشی در حوزه ورزش و جوانان، شهرستان‌ها، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان برگزار می‌شود.
برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این نشست گفت: با توجه به اقدام ارزشمند وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ آن به کلیه فدراسیون ها و ادارات ورزش و جوانان استان های سراسر کشور کلیه مسابقات و لیگ های ورزشی از هشتم و هجدهم دی ماه به نام سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی است.
وی افزود: برپایی نمایشگاهی با عنوان سبک زندگی سردار در محل اداره کل ورزش و جوانان استان ، نذر خون جامعه ورزش و جوانان استان ، برگزاری رزمایش کمک مومنانه به صورت متمرکز در استان، رزمایش کاروان موتور سواری و اتومیبل رانی از شهرستان گرگان تا شهرستان گنبد کاووس ، غبار روبی گلزار شهدا از برنامه های مهم این مناسبت می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .