عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه رسیدن جوانان به اشتغال پایدار از مسیر آموزش های فنی و حرفه ای می گذرد

عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی:

راه رسیدن جوانان به اشتغال پایدار از مسیر آموزش های فنی و حرفه ای می گذرد

 امانقلیچ شادمهر عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی و سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، روز سه شنبه 16 دی ماه از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گنبدکاووس بازدید کردند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، شادمهر در این بازدید گفت: راه رسیدن جوانان به اشتغال پایدار از مسیر آموزش های فنی و حرفه ای می گذرد. 
وی همچنین افزود: در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم تا در خصوص افزایش اعتبارات برای تکمیل پروژه ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و نیز تجهیز کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اعتبارات لازم را جذب کنیم. 
سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: توجه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به آموزش های مهارتی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به عنوان گام موثر در ایجاد اشتغال پایدار را خواستاریم. 
وی همچنین افزود: با توجه به نیاز گسترش، تجهیز و به روز رسانی کارگاه های آموزشی به منظور توانمندسازی نیروی کار ماهر و ایجاد اشتغال پایدار، ارتقاء اعتبارات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بودجه آموزش کشور امری ضروری خواهد بود. 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بیان کرد: با توجه گسترش ارائه آموزش های مهارتی و نیز افزایش سهم آموزش بانوان در استان، افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گنبدکاووس می تواند سهم به سزایی در تحقق این امر داشته باشد. 
وی همچنین تصریح کرد: به روز رسانی و تجهیز کارگاه های آموزشی به جهت ارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی مسئله مهم دیگری است که می تواند در توانمندسازی نیروی ماهر و اشتغال پایدار در استان تأثیرگذار باشد 
حسینی طلب افزود: با توجه به اهمیت موضوعات انتظار داریم در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مطرح و اعتبارات لازم در جهت تکمیل پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و نیز به روزرسانی و تجهیز کارگاه های آموزشی مراکز تخصیص داده شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .