عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایشِ سلامت ۲۷۰ هزار گلستانی با اجرای طرح ناظران سلامت


پایشِ سلامت ۲۷۰ هزار گلستانی با اجرای طرح ناظران سلامت

 

پایشِ سلامت ۲۷۰ هزار گلستانی با اجرای طرح ناظران سلامت

 همزمان با اجرای طرح شهید سلیمانی، ۲۷۰ هزار نفر از مردم گلستان در راستای طرح ناظران سلامت هلال احمر در حوزه سلامت عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی پایش شدند‌.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، فرهاد میقانی گفت: در راستای حمایت از سلامت مردم و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و همسو با طرح شهید سلیمانی، با همکاری مرکز بهداشت طرح ملی ناظران سلامت به همت معاونت امور جوانان در سطح استان اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در طرح ناظران سلامت از آذر ماه سال جاری تا ۲۶ اسفند ماه، ۲ هزار و ۲۸۱ پسر و ۲ هزار و ۶۹۴ دختر عضو داوطلب هلال احمر استان در قالب ۳ هزار و ۲۳۴ تیم در ۱۲ شهرستان برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش کردند.
میقانی خاطرنشان کرد: در این طرح جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر همراه با بازرسان سلامت محیط و کار به ۸۵ هزار و ۸۸۹ مکان پر رفت و آمد و محل های تجمع مردم مانند اصناف، بازار و میادین میوه و تره بار  مراجعه کرده ۲۷۲ هزار و ۸۸ نفر را در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی پایش کرده و نسبت به چک لیست های مربوطه اقدام کردند. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: اطلاعات کسب شده در پایش ها توسط اعضای جوانان هلال احمر با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت در سامانه ناب که به همین منظور آماده شده ثبت شده است.
گفتنی است با تمدید طرح ناظران سلامت، پایش ها تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .