عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جزئیات توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان گلستان/توزیع ۱۸۰۰ تن روغن آغاز شد


جزئیات توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان گلستان/توزیع ۱۸۰۰ تن روغن آغاز شد

 معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از توزیع روغن خوراکی، شکر و برنج با قیمت تنظیم بازار به منظور تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ،درویشعلی حسن زاده گفت: برای اینکه بازار در ایام ماه مبارک رمضان دارای ثبات و آرامش باشد برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.
وی گفت: تأمین و توزیع برخی اقلام اساسی با قیمت تنظیم بازار انجام شده که شامل روغن خوراکی، شکر، برنج و غیره است.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: برای تعادل در بازار روغن خوراکی و رفع نیاز مردم از هفته گذشته توزیع یک هزار و 800 تن روغن در شهرستان‌های مختلف آغاز شده است.
وی گفت: در کنار اینکه سازمان صنعت اقدام به تأمین و توزیع برخی کالاها از جمله روغن کرده برخی شرکت‌های تأمین و توزیع کننده روغن هم در هفته‌های اخیر وارد میدان شده و در حال توزیع هستند.
حسن زاده افزود: سهمیه شکر تنظیم بازار استان 630 تن بوده که جذب شده و در حال توزیع در شهرستان‌های مختلف است.
وی گفت: بخشی از این شکر مخصوص کارخانجات و صنایع استان است و حدود 500 تن برای عرضه مردمی در نظر گرفته شده است. شکر تنظیم بازار در بسته بندی 900 گرمی و با قیمت 7 هزار و 950 تومان عرضه می‌شود.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم چنین بیان داشت: 200 تن برنج با قیمت 18هزار و 500 تومان نیز برای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.
وی ادامه داد: بازار مرغ در استان تقریبا به ثبات رسیده و در حال حاضر همه فروشگاه‌های مجاز اقدام به عرضه گوشت مرغ می‌کنند اما در گوشت قرمز هم 63 تن سهمیه برای استان در نظر گرفته شد که با قیمت 80 هزار تومان در چند شهرستان توزیع شده است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: سهمیه فعلی از اقلام اساسی ممکن است نتواند نیاز همه استان را برطرف کند اما سعی می‌کنیم این اقلام به دست جامعه هدف و اقشار نیازمند برسد و در مراحل بعدی با جذب سهمیه بیشتر، همه مردم به این اقلام دسترسی داشته باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 237
  • کد خبر : 82451