عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار مديرعامل توزيع نيروي برق استان گلستان با نماينده ولي فقيه در استان گلستان، امام جمعه شهرگرگان


ديدار مديرعامل توزيع نيروي برق استان گلستان با نماينده ولي فقيه در استان گلستان، امام جمعه شهرگرگان

ديدار مديرعامل توزيع نيروي برق استان گلستان با نماينده ولي فقيه در استان گلستان، امام جمعه شهرگرگان
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان گلستان و هيئت همراه با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه گرگان ديدار و گفتگو كردند.
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق گلستان ؛ علي اكبر نصيري مديرعامل شركت در اين ديدار گفت : با توجه به كاهش شديد منابع آبي و ظرفيت توليد نيروگاه هاي برق آبي ، كمبود انرژي برق در سال جاري بيش از ۲.۵ برابر سالهاي قبل است.
وي افزود : كاهش مصرف ۵۰ درصدي ادارات به استان ها ابلاغ شده و اگرميزان مصرف در تابستان كاهش پيدا نكند ناگزير به اعمال خاموشي هستيم.
نصيري اظهار اميدواري كرد با همكاري مناسب مشتركين صنعتي، كشاورزي و تجاري و خانگي صرفه جويي در مصرف برق، تابستان امسال با مديريت منطقي و حداقل خاموشی سپري شود.
در ادامه مديرعامل شركت توزيع نيروي برق گلستان گزارشي از اقدامات انجام شده طي سال اخير در حوزه هاي برقرساني به روستاها ، كاهش خاموشي ها ،توسعه شبكه هاي برق رساني ، مديريت مصرف و بهره وري از انرژي هاي نو و تجديد پذير ، كاهش تلفات و ... ارائه نمود.
نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان در اين ديدار ضمن تقدیر از اقدامات شركت توزيع نيروي برق استان گفت : مردم تا كنون در صنعت برق در حوزه مديريت مصرف بخوبي همراهي كردند و انشاله امسال هم با مديريت مصرف خود ، بيش از پيش اين صنعت را ياري خواهند نمود.
آيت ا... نورمفيدي اضافه كرد : شركت توزيع نيروي برق نيز بايستي به مردم توجه داشته باشند و با توجه به شرايط كشور و روبرو شدن با ويروس منحوس كرونا ، چون از نظر اقتصادي در تنگنا هستند، مي طلبد که بيش از پيش مردم را ياري نمايند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .