عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانبازان سندهای زنده حقانیت ایران اسلامی هستند


جانبازان سندهای زنده حقانیت ایران اسلامی هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان و ایثارگران اسناد زنده حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ملت ما همواره بر این همه ایثار و از خودگذشتگی بر خود می‌بالد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس جانعلی رمرودی گفت: جانبازی نشانه روح ایثار و فداکاری درراه اسلام و انقلاب و جانبازان سند افتخار جامعه هستند که با الگو گرفتن از علمدار کربلا در تمامی عرصه‌ها و میدان‌های مبارزه همواره پابرجا در کنار امام و اهداف انقلاب ایستادند.
وی با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار جانبازان چه در زمان جنگ و در حال حاضر گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم؛ لذا باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ازخودگذشتگی‌های این عزیزان باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان و ایثارگران اسناد زنده حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ملت ما همواره بر این همه ایثار و از خودگذشتگی بر خود می‌بالد.
وی نقش شهدا و ایثارگران را در پیروزی انقلاب حیاتی و تعیین‌کننده دانست و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین مردم به‌ویژه جوانان بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
جانباز 70 درصد جانعلی رمرودی در تاریخ 14 اردیبهشت 1340 دیده به جهان گشود و در تاریخ 28 اسفند 1365 در منطقه تایباد توسط اشرار به درجه جانبازی نائل گشت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .