عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شکسته شدن رکورد بارگیری ریلی دراستان گلستان


شکسته شدن رکورد بارگیری ریلی دراستان گلستان

شکسته شدن رکورد بارگیری ریلی دراستان گلستان

 مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: در دو ماهه ابتدای سال جاری ۱۱۳ هزار و ۷۹۶ تن کالا توسط خطوط ریلی استان جابجا و رکورد بارگیری از بدو تاسیس تاکنون شکسته شد.

محسن اعتماد بیان داشت: علاوه بر شکست رکورد بارگیری، عملکرد دو ماهه ابتدای سال هم از مجموع عملکرد بارگیری ماه های ابتدایی ۶ سال گذشته بیشتر است.

اعتماد ادامه داد: این عملکرد اتفاق خوبی در حمل و نقل ریلی استان بوده و نشان می دهد کار جابجایی کالا مسیر توسعه خود را طی کرده است.

وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد اینچه برون، گفت: مرکز لجستیک اینچه برون (۵۳۸ هکتار) قابل سرمایه گذاری برای ایجاد پایانه های تخلیه و بارگیری، سیلو، سوله و مراکز صنعتی، پایانه‌های نفتی، پایانه های کانتینری و غیره است تا از این طریق بتوانیم به برنامه های پیش بینی شده، برسیم.

طبق گفته اعتماد از ورود سرمایه گذار برای راه اندازی و ایجاد این مراکز استقبال شده و تاکنون افرادی برای این منظور مراجعه کرده اند.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ افزود: توسعه در این بخش سبب شکوفایی اقتصاد استان و ایجاد اشتغال خواهد شد.

اعتماد اضافه با اشاره به اتصال خط عریض هم گفت: مونتاژ لوکوموتیوهای خط عریض هم ایجاد و محوطه تخلیه بارگیری طی هفته گذشته برای این منظور راه اندازی شده است و اولین قطار از قزاقستان از این خط بزودی وارد استان می‌شود
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 257
  • کد خبر : 83602