عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترویج مشی زندگی مرحوم ابوترابی الگویی برای نسل جوان باشد


ترویج مشی زندگی مرحوم ابوترابی الگویی برای نسل جوان باشد

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج مشی زندگی و سیره عملی سید آزادگان مرحوم ابوترابی امروز هم در جامعه ما می‌تواند الگویی تمام و کمال علی‌الخصوص برای نسل جوان باشد.

به گزارش «ایثار واحد گلستان»، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت سید آزادگان حجت‌الاسلام حاج سید علی‌اکبر ابوترابی گفت: مرحوم ابوترابی در سال های اسارت با ایمانی راسخ، نور امید را در دل های آزادگان بر می افروخت و مکانی که قرار بود برای آنان دوزخ باشد به مکانی برای سلوک معنوی و قرب الهی تبدیل می کرد.
وی با بیان اینکه تشریح و تبیین مراتب شخصیتی این عالم ربانی نیاز به سال ها مطالعه و تحقیق دارد افزود: بی شک تمامی کسانی که افتخار آشنایی با مرحوم ابوترابی را داشتند از این موضوع به عنوان بزرگترین اتفاق زندگی خویش نام می برند.
وزیری تصریح کرد: ترویج مشی زندگی وسیره عملی سید آزادگان شهید معظم ابوترابی امروز هم در جامعه مامی تواند الگویی تمام و کمال علی الخصوص برای نسل جوان باشد.
وی همچنین با اشاره به وقایع 15 خرداد، گفت:  قیام ۱۵ خرداد را باید مطلع نهضت اسلامی مردم ایران علیه طاغوت زمان، به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دانست.
وی تاکید کرد:  این قیام خونین یک نقطه عطف در تاریخ معاصر است که در آن پیوند امام و امت، تجلی باشکوهی یافت و زمینه ساز سلسله حوادثی شد که سرانجام کاخ طواغیت حاکم بر ایران را فروپاشاند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .